Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg under juni 2008

Av Sophie - 29 juni 2008 10:26

Sitter i bilen på väg till Damnark just nu och snart dör internet antar jag.

Kommer inte att skriva på en vecka men jag uppdaterar så klart när jag är hemma igen.

Vet inte hur det ska gå med maten, men får ut och gå väldigt mycket.. Har världens ångest inför detta nu. Fuck it.


Av Sophie - 27 juni 2008 16:39

Idag har jag varit ute och gått en runda i 1,5 timmar. Blir nog studsmattan sen, minst 300 hopp till att börja med.

Jag har gjort en deal med mig själv, att om jag inte äter någonting idag så får jag supa en gång denna helgen.

Uppdaterar kanske senare ikväll.

Av Sophie - 26 juni 2008 12:49

Klev nyss upp, och vet inte riktigt vad jag ska göra.. Orkar inte gå ut. För jag tänker inte gå ut sån här. Det vill säga utan att ha duschat innan. Jag tänker inte åg ut utan smink heller för den delen..


Konstigt nog har jag inte gått upp sen igår, snarare gått ner 0,5 kg. Därför tänkte jag att jag skulle äta idag igen. Ha ha. Sure, äta i tron om att DET skulle få mig att gå ner i vikt? Knappast. Ska inte äta idag.

När jag har klarat en vecka utan att hetsäta så tänker jag göra ett matschema och ett träningsschema åt mig. Så att jag inte kan slarva med allt som jag gör nu.

Fyfan vad sjukt allt detta är. Med maten och det. Det jag tycker är sjukast är att jag överhuvudtaget äter. Jag vet att många tycker att svälten är sjukast men tänker man ens tanken på att svälta sig så går den inte att släppa. Så var det iallafall för mig.


Av Sophie - 25 juni 2008 20:04

Jag pallar inte, Jag hade gått ner tre jävla kilo! Nu har jag gått upp igen. Men oj vad förvånad man är, va?

Nu sitter jag här, med magen fylld av hetsätnings-mat och säger till mig själv att imorgon, då ska jag inte träffa någon, då ska jag kliva upp tidigt, ut och gå. Sen ska jag ta dagen som den kommer. Men utan mat. Klockan 14.00 ska jag äta hallon, eftersom det höjer ämnesomsättningen. Sen ska jag väl cykla lite också på motionscykeln. Det komiska i detta är att om jag ens lyder det här, så kommer det gå åt helvete framåt kvällen. I och för sig så har jag åtta cigg kvar, men hur länge räcker det då? Jag känner mig smått beroende just nu och om jag ska klara mig från maten så kommer de bara att hålla i två dagar. Det suger. Det är visserligen bara några dagar kvar tills jag har pengar igen, men jag orkar inte slösa pengar (SNÅLstämpel, snål snål snål) på cigg.

Imorgon ska jag börja om. You can only fail of you give up. Jag har kommit på en sak, att om jag inte får sån jävla ångest över maten, och istället bara sturntar i att jag har ätit, då kanske inte hetsätningarna kommer lika ofta? Plus att det blir lättare att börja om dagen efter med svält igen för då tänker man kanske inte så mycket på gårdagens synd. Det enda problemet jag har är att få bort ångesten. Aja, nu har jag inget mer att skriva så jag ska ut och röka istället för att äta ännu mer mängder mat. Bye.

Tidigare månad - Senare månad

Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards