Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg under juli 2008

Av Sophie - 29 juli 2008 17:54

BMI : 19.0

Dagens matintag hittills: 1 Knäckebröd, ½ skinkskiva, 4 gurkskivor

Dagens träning hittills : Har inte blivit av med någon riktig träning. Däremot en timmes promenad.

Kg kvar att gå ner till mål 1 : 5 kg kvar till lägsta vikten jag haft.

Kg kvar till drömvikten : 13 kg kvar.


Av Sophie - 29 juli 2008 01:58

Jag ska ut och gå när jag har skrivit det här. En timme ska jag vara ute. Sen ska jag lägga mig och sova i åtta timmar och sen upp och träna igen.

Min nya grej är att käka en frukt om dagen, får även äta banan om jag har varit duktig med träningen. Inte för att det är speciellt gott, men det ger ju mer energi och så.. Det är min dagliga mat. Om jag tvingas att äta med familjen någon gång så tar jag sallad och lite annat men äter bara salladen. Dricka vatten helatiden.

Nu ska jag bli smalare än vad jag var i min smalaste period. Ingenting kan hindra mig. Inte ens matlukt som min hjärna hittar på. Jag ska vinna över det nu.

Av Sophie - 27 juli 2008 16:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sophie - 26 juli 2008 15:26

du är det bästa som hänt mig
jag måste få säga det till dig
för du är det bästa som hänt mig
jag måste få säga det till dig

jag önskar att jag kunde säga
att jag har några råd att ge
men jag blir så lätt förvirrad
av allt konstigt jag får se

Ge inte upp.

Jag har märkt att alkoholintag efter två dygn utan mat inte var det bästa för min kropp. Alkohol innehåller en massa kalorier. Det som är bra är att den fick miga att spy upp de två kycklingbitarna jag faktikst hade ätit (ofrivilligt, dock). Det var även ett väldigt trevligt sällskap man hade.

BMI

Av Sophie - 23 juli 2008 18:22

Jag har återigen gått ner i vikt. Nu ligger mitt BMI under 20-gränsen. Det känns skönt som fan kan jag ju säga. 19.7 i BMI. Jag har haft väldigt mycket lägre en gång i tiden men nu har jag legat på 20.1 så pass länge att 19.7 faktiskt känns väldigt bra. Nu gäller det bara att få tillbaks det gamla, 17.1


Jag tänker strunta i att göra upp någon plan nu, då kommer jag bara att må dåligt om jag bryter någon regel. Så vad jag kommer göra är att helt enkelt bara hoppa över måltider. Det är det som har funkat bäst för mig utav alla försök jag gjort.

Av Sophie - 22 juli 2008 21:53

Jag fyller år idag. Min dag har varit dålig. Jag har ätit, dock ofrivilligt. Det splear ingen roll, nu kommer jag gå upp minst ett kilo. Jävla piss. Jag mår så sjukt piss just nu. Igår åt jag också, ofriilligt. Vi firade min födelsedag och hela släkten var här och skulle fira mig. Sist vi hade gäster gick jag undan när vi skulle äta. Denna gången ropade pappa ihjäl sig innan jag kom fram tror jag.

Jag orkar inte skriva mer nu. Har så grymt ont i magen och magsäcken är utvidgad. Hejdå, ruttna värld.

Av Sophie - 19 juli 2008 03:09

Jag har nu hittat den bästa metoden för att inte vara hungrig. Att vara kär. Jag vet inte hur länge sen det var jag kände den här känslan. Det var i varje fall över ett år sen. Oh god. Nu ska jag sova. Godnatt.

Av Sophie - 17 juli 2008 02:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards