Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg under september 2008

Av Sophie - 22 september 2008 12:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sophie - 17 september 2008 08:32

Sitter i skolan på mattelektion och håller på att avlida. Min pojkvän ska in på hem och jag kanske inte får bo kvar i Hultsfred för att jag skiter i skolan. Missar jag en dag till är det slut med detta.

Men jag hade kul i måndags iallafall, droger är alltid roligt. Men jag känner att jag håller på att bli fast nu, låg och grät hela dagen igår för att världen är så sjukligt tråkig och grå överallt. Jag fattar inte vad folk ser för roligt i alkohol. 

Av Sophie - 14 september 2008 04:48

Sitter och fryser som en jude och det är inte för att jag inte har ätit, nej det är för att det verkligen är kallt, inte ens fettet vill värma mig idag!

Jag skulle så gärna vilja få tag på något som kan få mig att tappa matlusten. Jag vet vad, men jag vet inte hur. Enda sättet jag kan komma på fungerar inte. Det suger stenhårt. Jojo.

Imorgon ska jag till IKEA och handla grejer till lägenheten, med mina föräldrar, såklart -.-

Nu ska jag ut och ta en cigg, sen ska jag lägga mig i mitt iskalla rum. Jag hatar detta, märks det?

Av Sophie - 5 september 2008 13:30

Jag har inte bloggat på väldigt länge, jag sitter just nu i skolan och har Eventkunskap, enda stället jag har internet på för tillfället.

Men men, jag ska antagligen börja ta efedrin om ungefär en vecka och det ska funka! Längtar verkligen.

Idag blir det fest och jag har en platta öl. I'm getting fat och fan, jag pallar inte. I förrgår låg jag i sängen hela dagen, grät och kollade på TV. Hade bara gurka hemma och min kropp skrek efter mat. Eller kanske var det jag som gjorde det, för att jag visste att jag inte skulle få nån mat? Usch.

Just nu mårjag inte speciellt dåligt, ändå har jag ätit i skolan idag. 

Längtar tils jag får mitt Effedrin! 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards