Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg under oktober 2008

Av Sophie - 27 oktober 2008 12:56

Jag har inte min mobil längre., Har totalt utegångsförbud, var på akuten igår. Visade positivt på amfetamin. Får inte träffa Pojken. Låg och grät som en idiot, skar upp armarna och dunkade huvudet i väggen, somnade sen av utmattning. Min farsa har tagit ledigt från jobbet, men jag orkar inte bry mig, det är inte jag som har bett honom att ta ledigt.

Av Sophie - 24 oktober 2008 23:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sophie - 19 oktober 2008 21:52

Cause watching the world
I don't understand
It just makes much more sense with
My hand in your hand

Av Sophie - 19 oktober 2008 13:51

Jag har varit med Pojken min (som jag så prompt kallar honom eftersom jag har bestämt mig för att inte ge några namn) hela helgen tills igårkväll. Legat och haft abstinens som en jävla gris, mådde skit. Sen skickar X sms och säger att han har röka på sig. Egentligen borde jag inte ha rökt eftersom jag går på pissprov, men jag gjorde det ändå, tänkte att lite en gång kan ju inte skada och dessutom mådde jag ju rätt förjävla dåligt.

Ett litet tag senare var vi glada och då plötsligt ringer Pojks morsa och säger att vi ska komma hem. Så vi har inget annat val än att gå hem till honom och kolla på South Park. Det var kul.

Nu hoppas jag att jag inte failar på urinprovet, gör jag det får jag nog aldrig mer träffa Pojk. That sucks.

Av Sophie - 8 oktober 2008 17:04

En person har dött pga mig. Det suger rätt hårt. Tagit livet av sig.har besöksförbud hos min pojkvän, och han hos mig. Vad ska man göra när man har förlorat allt och lite till? Förutom vikten då.. Det är bara för mycket.



Av Sophie - 5 oktober 2008 20:12

Så lille vän,
du har tröttnat på gräs,
LSD och kokain.
Du vill ha nåt med fräs.
Då kommer en ”polare”, en ”vän” så fin
och säger: ”Får jag presentera fröken Heroin”.
Men innan du börjar leka med mig,
så låt mig berätta hur det blir för dig.
Jag ska förföra dig och göra dig till slav,
jag har sänt starkare män än dig till deras grav.
Du tror att du aldrig ska bli som de andra,
slav under vallmon, mot avgrunden vandra.
Du börjar att sniffa mig försiktigt en dag
- men sprutar mig ändå i armen efter ett tag!
Och har jag väl blivit insläppt i blodet ditt,
så kommer suget efter mer att mista ditt vett.
Du lurar din mor, och för en tia eller två,
är du beredd att ljuga, sparka och slå.
Du flinar och bedrar för min dövande charm,
är bara tillfreds med mig i din arm.
Den dag du inser vilket odjur du blivit,
lovar du: ”Aldrig mer en sil.”, dyrt och heligt.
Men om du tror att du är ball, säker och trygg,
försök kasta mig av din rygg.
Du spyr, får kramper, värken aldrig vill sluta,
dina nerver skriker efter en sista spruta.
Du svettas, du fryser, abstinensens smärta,
kan bara mitt vita pulver lätta.
Det finns ingen utväg. Låt bli att leta!
Du vet du är fast. Låt bli att streta!
Du rusar till langaren desperat,
och sen du välkomnar mig i din arm igen.
Och när du väl kommit åter, precis som jag sa,
så skänker du mig din kropp, din själ får jag ta.
Du ger upp din moral, ditt hjärta blir hårt,
du blir min tills döden skiljer oss åt.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards