Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg under april 2009

Av Sophie - 3 april 2009 22:32

FAN VAD JAG HATAR DETTA FITTLIVET. . Ska fan börja knarka igen, sluta käka, börja spy upp maten, ta självmord.

Av Sophie - 2 april 2009 17:44

Jävla skithem.

Nu är det bara jag och två andra här, så jävla irriterande. Jag hatar att vara här. Jag hatar att jag aldrig skriver blogg mer. För jag är för jävla rädd att någon idiot ska läsa den igen!

Jag sitter på bibblan vid datorn i en kvart till typ.

Imorgon åker jag hem på permission över helgen.

Igårkväll var det Beas sista kväll på risinge så vi drog ut och drack oss fulla inatt. Skit tråkigt att hon har flyttat. . .

Går skit med maten också. Hade svält mig i två dagar, bara käkat sallad och massa vatten. Sen sket det sig när man druckit lite, åt.



Det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans
Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam
Och alla vill väl ha dig nu
Dom har ju väntat på det här
Och jag hatar att jag älskar dig
Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Jag saknar Pojken, så. Han är nånstans. . . Jag vet inte var. Kanske på avgiftning. Jag vet inte..


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards