Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg under maj 2009

Av Sophie - 14 maj 2009 14:35

förlåt för att jag knappt skriver längre, för att jag aldrig klarar av att banta. Men imorgon åker jag tillbaks till Risinge och då ska jag banta igen. Ska aldrig mer åka hem. För hemma hetsäter jag. Det går inte att göra på Risinge. Ska åka till biblioteket en gång i veckan och blogga, så sluta inte läsa den. Efterhand kommer jag att börja skriva varje dag igen.


Kan tillägga att jag har ätit som FAN idag.

Glass

Sallad (med sjukligt mycket dressing)

Godis

Chips

2 varma mackor med mycket ost (dubbla)


Och klockan är bara tjugo i tre!

Mat
Av Sophie - 12 maj 2009 22:25

Har inte skrivit på SJUKT länge nu. Har knappt vågat. OM någon olämplig skulle läsa.

Hade svält mig i åtta dagar. Gick åt helvete när jag kom hem och åt. Orkar inte skriva mer. Vill bara försvinna. Kan dock berätta att jag håller på att skriva en bok. Har iofs bara skrivit 35 sidor A4 förhand. Men jag kämpar. Jag kämpar för att gå ner i vikt. Men jag orkar inte med det när jag är hemma hos mina föräldrar. Det går bara åt helvete då. Jag vill bo på behandlingshem för resten av mitt liv. Så att jag kan svälta mig och spy utan att någon märker.

Mat

Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards