Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg under oktober 2009

Av Sophie - 22 oktober 2009 11:48

Alltid vi, ellerhur? <3

Tom

Av Sophie - 20 oktober 2009 18:45

Jag känner mig helt tom.

Mötet idag gick inte alls bra. De har letat igenom mitt rum och hittat texter med datum om droger jag har tagit.

Om jag tar något igen så åker jag in på p12a. Helvete.

Jag kan inte knarka mer nu. Jag hatar när pojken gör det också, bara för att det förstör vårat förhållande och för att jag inte kan ta något nu. Jag mår bara dåligt.

Jag får inte heller gå ut ännu. Det får jag reda på imorgon hur det blir med det.

Fan vad dåligt jag mår. Vill bort härifrån. Vill rymma åt helvete med pojken.

Fan också...

Soc

Av Sophie - 20 oktober 2009 10:24

Idag slapp jag skolan, eller, de tre första lektionerna. Om en halvtimme har jag socmöte. Sen ska jag till skolan på sista lektionen. Sen ska jag repa.

Av Sophie - 19 oktober 2009 21:13

Yo Frodo, what you doin' wearing the ring?
All powerful jewelry, is that your new thing?
I know it's hard when you're little more than 3 foot 4
Your little ass so close to the floor.
Trying to lead the fellows to the gates of Mordor
The Fellowship!
(Yea the fellowship)
I don't rap about bitches and hos,
I rap about witches and trolls,
just passing on the words of the Elven king,
Wisdom to all
Frodo! Don't wear the ring!
JEMAINE AND BRET
Frodo don't wear the ring,
The magical bling bling,
You’ll never be the Lord of the Rings...

 

 

 

 

Har så in i helvetes tråkigt och jag trår att jag håller på att bli sjuk. Jag saknar en person (för ovanlighetens skull inte pojken, eller jo, honom också), jag behöver prata och gråta och sånt shit. Damn.

Av Sophie - 19 oktober 2009 20:28

Mår verkligen inte bra alls. Har just pratat med min ena kontaktperson och jag frågade om jag får gå ut imorgon. Men då säger hon att vi kanske gör så att jag får vissa dagar varje vecka som jag får gå ut och resten får jag vara hemma. HELVETE. Jag tar fan livet av mig. Vill gå ut nu och träffa pojken. Men det får jag inte ens. Jag måste hålla ut tills imorgon. Då har jag möte. Där ska de bestämma hur det blir. Klockan 11.00 Önska mig lycka till, eller något i den stilen. Pallar inte det här. Det får mig att må skit. Vill bara vara glad.

Min kontaktperson säger att allt handlar ju bara om pojken helatiden. Att jag borde vara lite mer självständig. Fan dom fattar tydligen inte. ÅH jag är så jävla sur. Orkar inte tänka eller skriva mer.

Fördömda behandlingshem.

Av Sophie - 19 oktober 2009 16:18

Jag blir alltid förbannad på småsaker. Så är det alltid.

Nu är det för att mina pengar inte har satts in på kontot som de ska, så jag har inte kunnat köpa cigg idag och har nu två kvar tills imorgon, om jag ens får pengar idag.

Jag blir sur för att det springer en liten tjej här och tigger cigg av mig konstant, fast hon vet att jag inte kan ge bort just nu.

Jag blir sur på personalen för att de aldrig har koll på någonting. De tror att allt ordnar sig som det brukar. Man behöver inte duppelkolla någonting. Haha. Usch. Så nu sitter jag utan pengar och med personal som påstår att jag har tagit benzo. Usch..

Av Sophie - 18 oktober 2009 20:37

Jag känner att jag inte har varit speciellt aktiv på bloggen den senaste veckan kanske. Visst, jag har skrivit ett eller flera inlägg om dagen, men det har mest varit för att få något sagt typ, för att hålla kvar läsarna kanske.


Idag på IKEA såg jag en massa folk som gick runt och åt saker. Mest glass vid utgången. Jag hade köpt godis. Jag åt det i bilen. När ingen mer än mina föräldrar såg. Men när jag ser folk utomhus som äter, då blir jag bara äcklad och tycker att de är äckliga. Sjukligt att gå runt sådär och äta tycker jag. När jag ser dem iallafall.

Varför går man runt och äter en massa fet mat överallt? Speciellt när man faktiskt är tjock. Det är värst.

Äsch, jag vet inte vad jag snackar om. De får väl gå och käka om de vill visa hur mycket man behöver äta för att få samma kropp som dem. Haha.

Av Sophie - 18 oktober 2009 18:23

Åh, en tjej som bor här räddade mig ur min tillfälliga depression. Mohaha... Jag är torr i käften.

Dessutom tror jag inte att mitt tidiga somnande och skakigheten beror på på svininfluensan. Jag tror bara att jag har sovit för lite den senaste tiden och att jag har ätit fel.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards