Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg under februari 2010

Av Sophie - 21 februari 2010 15:20

Tre gånger i veckan ska jag gå och pissa i en vit plastmugg. Jag hatar det, brukar sitta i minst en kvart fast jag har druckit så mycket vatten att det gör ont i magen. Jag kan bara inte pissa när någon står och tittar på mig. Även fast jag vet att de gör det helatiden så går det inte. De tror att jag försöker slippa för att jag har knarkat. Haha, då hade jag inte ens gått dit om det hade varit så. Idioter.

Imorgon ska jag dit på möte med mina föräldrar, soc och familjehemmet.

Idag ska jag inte göra någonting, som vanligt.

Någon som har tips på en bra bio som går nu i veckan? Jag ska kolla med min mamma. Om ingen tipsar mig blir det "Farsan".




Svar till kommentar på detta inlägg:

Till vildingarnas land läste jag som bok när jag var jätteliten. Den vill jag se, men inte på bio. Fan, jag har sån absurd beslutsångest. Hoho!

Av Sophie - 19 februari 2010 16:01

Igår låg jag och läste olika böcker i säkert fem timmar. Orkade inte kliva upp, inte titta på tv och inte ens gå ut och ta en cigg. Elementet stod på 25 grader och jag frös ändå. Nu fattar jag att jag har feber. Haha. Jag blir i princip aldrig sjuk så jag fattar inte först att jag är det. Sist gick jag till skolan fast jag mådde skit.

Jag har smörjt in hela halsen med tigerbalsam och går runt i tjocka stumpor och en stor sjal. Antagligen är det för att jag knappt har varit ute på fyra månader. Det måste bli en chock för kroppen när jag plötsligt är ute varje dag. Det suger ju.

Imorgon ska jag dessutom hem över dagen, shoppa upp mina presentkort på Make Up Store och träffa mina ADHD-drabbade kusiner.

Jag äter ingenting efter halv sju på kvällen. Jag somnar ändå på kvällen av min medicin så jag behöver inte länge äta för att bli trött. Haha.

Av Sophie - 18 februari 2010 11:02

Har inte bloggat på fyra månader, men jag gör ett försök iallafall.

Den 22 oktober fick jag omedelbart LVU och placeradet i Lund. Två veckor senare fastställdes mitt LVU och jag påbörjade en fyra månader lång utredning på samma ställe.

För lite mindre än en vecka sen flyttade jag därifrån. Nu bor jag i ett familjehem som jag hatar. Riktiga svensson. Jag blir tillsagd när jag ska duscha. Hemskt.

Måndag vecka nio börjar jag skolan igen. Längtar faktiskt en hel del.

Jag har inte skurit mig på mer än fyra månader, för att jag inte har kunnat helt enkelt. Men det är ändå skönt att inte ha öppna sår längre.

Tack och hej!


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards