Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg under juli 2010

Av Sophie - 29 juli 2010 11:35

Som jag har skrivit så drar jag och familjen till Spanien idag. Flyget avgår kl 18.00 och det är ju perfekt. Då hinner man fixa det sista och så vidare. Så vi drar in till stan vid två-tiden för att köpa schampoo och linsvätska. Man får nämligen inte ha mer än 100 ml per flaska eftersom vi reser med enbart handbagage.

En vecka kommer jag sola och jag kommer att sakna Simon som han heter. Jag har bestämt mig för att strunta i att vara anonym nu eftersom jag inte längre skriver om droger och självskada. Så, jag är arton, heter Sophie och bor i Växjötrakten.

Av Sophie - 28 juli 2010 19:34

Imorgon blir det Spanien en vecka med familj och nu kan jag meddela att jag troligtvis inte är singel längre. Känns skitbra!

Av Sophie - 27 juli 2010 13:29

Jag är lycklig! Jag har träffat en kär gammal vän och jag är kär. Ha. Det är mitt ex, vi träffades när jag nyss fyllt fjorton och nu är jag arton. Jag är så glad.

Av Sophie - 25 juli 2010 00:09

Idag är jag arton, sen den 22 juli. Det är ju sjysst.

Av Sophie - 21 juli 2010 16:42

Jag har lovat en vän att skriva varje dag, även om jag inte har något som helst att skriva om. Så, igår träffade jag världens jobbigaste människa. Egentligen är hon jättetrevligt och så, men det är bara det att hon ska träffa mig varje dag och hon är min kontaktperson. Egentligen är det sagt att jag ska träffa henne två timmar i veckan. Men hon fortsätter ringa och om vi inte ses så skickar hon ett sms.

Idag ska jag baka en tårta, tiramisu. Hur gott som helst, men det är bara så att jag inte alls tycker om att baka. Men vi får se. Imorgon fyller jag arton och kan röka lagligt. Det är ju sjysst.

Av Sophie - 19 juli 2010 15:12

Idag har varit min hittills jobbigaste dag, känns det som. Har två ADHD-drabbade barn hemma som ska passas tills imorgon. Men jag är glad ändå, snart ska jag till stan i ett par timmar och då är jag fri. Det är det värt. Huh, och jag som ville ha barn????

Av Sophie - 18 juli 2010 02:28

I förrgår köpte jag ett par nya skor på Din Sko. Jag var lite tveksam först men nu efter att ha gått i dem en hel dag är jag hur nöjd som helst. Så nöjd att jag i en sekund omvandlar detta till en modeblogg!  

Av Sophie - 18 juli 2010 01:10

Nu är det natt och jag skulle lägga mig för en timme sen. Tänkte jag tills jag fastnade framför "vampire wars" på Facebook. Haha! Hm, jag ska nog logga in och kolla en gång till, sen lägger jag mig direkt!


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards