Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg under november 2010

Av Sophie - 30 november 2010 15:01

Jag hittade en massa gamla texter om droger och all jävla skit. Sånt som står långt tillbaks på min blogg. Sånt som jag har skrivit i några av alla gamla skrivhäften som ligger överallt här hemma. Jag bara saknar det. Jag borde inte sakna det för det var en hemsk tid. Men jag saknar blodet så jävla mycket. Jag saknar tjacket. Det är värst. Jag minns känslan så himla väl. Tro nu inte att jag ens skulle få för mig att ta ett återfall, varken rakblad eller droger. Men ibland vill jag verkligen jag och jag vet inte varför. Jo, jag vet egentligen. Bara för att glömma, det var ju därför jag gjorde det förut. Jag måste rycka upp mig, jag ska fan bli mamma och ta ansvar! Det här går inte, det går inte att ens tänka på detta så som jag gör nu!


 

  

Av Sophie - 29 november 2010 09:30

Det är ju vinter nu. Vädret tar ihjäl mig så imorgon stannar jag hemma från skolan av flera anledningar. Delvis pga vädret men mest för att det är idrottsdag. HEMSKT. 

Av Sophie - 27 november 2010 17:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sophie - 27 november 2010 15:10

Köpt mina första bebiskläder. Börjar kännas lite mer verkligt nu och vem vet när twinsen föds? V 19 imorgon.


  

Det här söta köpte jag på H&M  :)


Av Sophie - 26 november 2010 08:37

Jag sitter i skolan och har just haft läxförhör. Jag bryr mig inte ens om skolan längre känns det som. Orkar verkligen inte bry mig, är bara konstant trött hela tiden. Nu har jag ont i ena benet, har ingen aning varför. Min röv gör ont för att jag halkade igår och slog i svanskotan, aj. Min mage gör ont för att jag stressade med frukosten imorse. Mitt huvud gör ont för att jag har fått för lite sömn och dessutom har jag sura uppstötningar och mår lite illa. Jag borde kanske åka hem och vila? Men jag vet inte vem jag berättar det för? Jag får se.. Orkar ju knappt röra mig så hur fan ska jag palla gå till bussen då? Helvete. Ingen bra dag det här.

Av Sophie - 24 november 2010 22:18

Här kommer en bild av "tvilling nr 2" som barnmorskan kallade honom. Ser ni näsan?


  

Av Sophie - 24 november 2010 14:42

Idag var jag och pratade med skolsköterskan och berättade att det är tvillingar jag har i magen. Planerna kommer att ändras som fan och nu det är helt klart att jag inte kan gå trean till hösten. Dessutom kommer jag troligtvis att bli sjukskriven, det vet man ju aldrig. Men det var tydligen väldigt vanligt bland tvillinggravida. Så jag förutsätter att jag ska klara av skolan till februari iallafall. Sen är det ju bara positivt om jag kan gå kvar längre. Men det är otroligt skönt att veta att det är okej om jag inte orkar med allting redan nu. Att det kommer att fixa sig ändå. 

Av Sophie - 23 november 2010 11:16

Japp, jag känner mig ordentligt ful idag. Fula kläder, fult hår och inget smink. Dessutom har jag pyttesmå sår i pannan som jag har kliat upp och jag är jättetorr runt näsan och det ser förjävligt ut. Jag får väl stå ut idag. Jag mår också illa av min medicin för att jag glömde att ta den igår och idag är det som att börja med den på nytt.. Jag blir jättetorr i munnen av den också. Haha, sämsta dagen alltså. Min mage är fin iallafall. Nu fattar man ju varför jag har gått upp sju kilo och inte de rekommenderade 3-5 kg. Jag var väldigt orolig för det innan jag visste att det var tvillingar jag väntar. 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards