Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg under mars 2012

Av Sophie - 17 mars 2012 13:33

Det är Joel som hasar omkring, men Samuel håller också på precis likadant här hemma. De brukar jaga varandra och skrika av glädje och rädsla när de blir jagade. Ursäkta stökigheten ;)



 

Av Sophie - 8 mars 2012 22:54

Denna helgen kommer bli skitbra, det tror jag! Idag har jag och Emma varit med barnen hos läkaren (jag hade tid är) och där jag jag fått höjd dos av min medicn med det dubbla. Känner mig lite.. konstig just nu. 

Efter det var vi på Leos Lekland med killarna. Det tyckte de om, roligast var att sitta i bollhav och att hoppa studsmatta. 

Därefter åkte vi hem till mig, fick besök av min farmor i ett par timmar och sen har vi spenderat eftermiddagen och kvällen med att bada barnen och att sitta och prata.

Imorgon kommer Emma vid typ åtta på morgonen, ja hon är galen! Då ska vi gå en långrunda, handla lite mat och sådär. Sen vid ett kommer min mamma och hämtar bebbarna! För imorgon är det fest!

På lördag kommer Jamina hit och myser med tjejfilmer och förhoppningsvis sover barnen någorlunda. Men det återstår att se då! 


 

Av Sophie - 2 mars 2012 01:05

Folk tjatar på mig om bilder på min lägenhet. Jag har lite bilder som jag tänkte visa er, men på de här bilderna är det stökigt och det är inte inrett speciellt. Men man ser ju ändå hur det ser ut!


 






         


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards