Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg under juli 2010

Av Sophie - 15 juli 2010 01:10

Jag lider av stress tror jag. Och möjligtvis sorg. Jag vill hinna med allt på en gång; träffa vänner, köpa cigg, bada, slippa träffa min kontaktperson, vara hemma och slappa, hyra filmer. Allt på en gång så jag tar alltid tåget till stan vid två och innan dess ska jag ha hunnit med frukost, lunch, sola, bada en gång, raka benen, välja kläder. Jag hinner oftast bara med frukosten och då blir jag jättestressad vid halv ett-tiden och när jag är stressad hinner jag ingenting eftersom jag är en tidspessimist.

När jag är på stan ser jag gravida tjejer överallt och mår jättedåligt. Då blir jag stressad igen - jag måste hitta någon bra kille som jag kan föröka mig med och en kille som vill det också. Det är fan inte lätt när man knappt är arton. Ja, jag fyller arton den 22 juli! Då blir det en minimal fest på krogen med två vänner. Rätt bra ändå. Den 23 blir det.

Kära (enstaka) läsare, peppa mig till att skriva mer! För jag har så himla mycket att skriva men att sitta vid datorn blir aldrig av. Så peppa mig till att sitta  en kvart om dagen och skriva lite! Det hade varit sjysst.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards