Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

Rammstein - Made in Germany!

Av Sophie - 20 februari 2012 18:37

Imorgon ställer jag klockan på sju. Fast på grund av, eller kanske tack vare, mina små barn så behöver jag högst troligt inte ställa någon klocka. Hur som helst så kommer min lilla bror ikväll och ska sova här på grund av den tidigare morgondagen. Tåget går 9.29 eller något i den stilen. Dock inte från stan så vi får ta bussen till Alvesta, eller kanske att det går ett tåg härifrån. Hur som helst så blir det galet mycket dyrare om man bokar från Växjö. Men men. Vå har med andra ord ganska många timmar på oss i Köpenhamn innan vi ska se Deathstars och Rammstein. Fan vad jag längtar! Någon mer som har varit eller ska på den här turnén?


 

 
 
Ingen bild

amanda

20 februari 2012 19:44

japp jag har ju det som du vet med din bror!! :D dom är något otroligt bra live alltså du fattar inte! :D deathstars däremot sög riktigt hårt enligt mig.. inte min smak.. men men brydde mig inte så mtcket då rammstein snart skulle upp! :)
och deras show är grymt bra som när till kommer med änglavingar och eldkastare och allt det där! :D
du lär inte bli missnöjd ;)

Sophie

23 februari 2012 02:08

Jag gillade ju Deathstars, men mest för att jag lysnade på dem när jag var fjorton, deras musik är egentligen inte så bra, men ja.. Och deras gitarrist vill man ju bara slicka på. Haha!
OCH RAMMSTEIN.. DE. VAR. FUCKING. UN-DER-BARA!

 
blessingsrehab

blessingsrehab

21 februari 2012 17:03

Hejhej..kollar runt ibland bloggarna lite..Vilka fina pojkar du har :)..Och så vackra namn. Min store son heter joel och han fyller snart 29 år, det var inte så vanligt på den tiden.
Hoppas du får en häftig upplevelse med rammstein, de har spelats flitig här hemma från o till...Mvh Blessing

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

 
Sandra

Sandra

22 februari 2012 20:59

Va kul att jag hittade din blogg! Va duktig du är med din två fina killar!

Många kramar till dig från en annan ensamstående mamma

http://Www.gudis.blogg.se

 
Ingen bild

anonym

28 februari 2012 20:36

Hej Sophie, skulle jag kunna få ditt mobilnummer? Jag har slarvat bort det, jag är en gammal vän från Bikupan :) Kramkram

Sophie

29 februari 2012 12:56

Du kan ju skriva till mig på facebook så kan du få mitt nummer. Sophie Ko Gustavsson.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophie - 7 april 2015 18:36

I helgen var jag och mina snart fyraåriga tvillingar på besök hos en äldre släkting. Barnen var upptagna med att leka tillsammans med en bebisdocka de hade hittat. Jag och släktingen satt bredvid och pratade om annat. Nämnas bör att dockan var iklädd...

Av Sophie - 23 september 2013 21:28

I en grupp på Facebook pratades det om att någon var bra på att teckna något. Man fick, om man ville, visa upp vad man själv är bra på att teckna/måla. När jag var sisådär 14-17 tecknade jag ansikten till och från. Mest mitt egna eftersom det var enk...

Av Sophie - 21 september 2013 18:29


Idag har det åter igen varit kaos-stökigt. Vid tolvtiden gick vi ut för att köpa sallad på Ica (salladsbaren) och ta med till sjön för att avnjuta tillsammans. När jag rusade runt på gården här ute för att fånga in barnen så tänkte jag på att vi bara...

Av Sophie - 21 september 2013 00:33

Jag behöver faktiskt en del alldeles för dyra saker. Ja. Behöver. Vill ha, ja. Men på riktigt så BEHÖVER jag dessa saker. Här kommer en liten lista med förklaringar. - En ny soffa. Typ tresits. Den jag har nu är skitsnygg. Problemet är att den är...

Av Sophie - 18 september 2013 12:49

Måste klä barnen. Klockan är snart ett. Har ätit frukost och lunch, javisst. Alltid något. Har dammsugit två gånger fast jag egentligen måste plocka undan massor först. Första gången dammsög jag pga.. Det har jag redan glömt. Varför dammsög jag? Just...


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards