Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Sophie - 8 januari 2012 17:40

Hela den här dagen har varit ett totalt kaos i princip. Samuel bajsade på golvet precis innan han skulle bada. Sen lade han sig i bajset. Eftersom badbaljan stod i duschen fick jag bära upp honom till badkaret oh tvätta av honom. Sen satte jag ner honom och Joel i badbaljan för att bada. Samuel ramlade nästan tre gånger så jag tog upp honom. Joel har den senaste veckan gjort försök till att krypa, men aldrig lyckats. När han sitter så böjer han sig framåt och samtidigt viker bak ena benet. Detta gjorde han i badbljan vilket resulterade i att han ramlade på mage med ansiktet rätt ner under vattnet. Jag höll i Samuel då så jag fick fort som fan sätta honom på golvet och lyfta upp en skrikande Joel. Detta badbaljekaos resulterade i att jag inte kunde torka upp Samuels bajs från golvet. 

Nu sover Joel och Samuel ska också lägga sig snart. Sen ska jag torka bajs och städa i badrummet. 


 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards