Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Sophie - 12 januari 2012 22:07

Jag gör praliner ikväll. Vill prova lite nya idéer. Har nu haft i vad som känns som en deciliter chilipulver (ganska milt) men det blir ändå ingen smak känns det som. Har även haft i tabasco. Ska se om vi har lite vodka hemma som kan förstärka smaken. Ho ho.. Skriver mer om detta senare. Här kommer lite bilder på barnen från idag. Joel är han som klänger på Samuel.




      

Av Sophie - 12 januari 2012 00:46

Här sitter jag och äter en banan i min ensamhet. Varför? Jag har ingen aning. 

Har precis lagt Samuel igen efter att han vaknade och skrek. Han satt här nere hos mig en stund och lekte med klossar. Plötsligt började han skrika väldigt högt och jag tog honom, satte in nappen men han tog inte emot den, då såg jag att det var lite blod på den. Han blödde i munnen. Måste ha varit att han har tryckt en kloss i munnen eller något. Stackarn. Nu sover han iallafall.

Det ska väl jag också göra. Imorgon ska jag beställa en Rammsteinbiljett till min bror, visste ni att de släpper fler imorgon? Till globen.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards