Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 4 december 2010

Ont

Av Sophie - 4 december 2010 20:59

Jag har så JÄVLA ont ibland. Foglossningar. Det började för kanske 1-2 veckor sen, då var jag i vecka 17-18. Sen har det fortsatt och det har varit lite obekvämt att sitta och sådär. Men igår slog det till som fan. Jag kunde inte sitta, inte gå, bara ligga. Låg och kved i sängen tills jag somnade. Idag slog det till igen, för några timmar sen. Så jag la mig i soffan och andades så som jag har läst att man ska göra vid förlossningsvärkar och det hjälpte lite, jag blev trött och slumrade till i smärtorna. Sen kom pappa ner och jag vaknade, hade inte ont längre. Så jag gick upp och skulle hjälpa till med maten men bara ett par minuter efteråt så gjorde det lika ont IGEN. Fan alltså. Tänk om detta händer i skolan? Wah, jag får nog prata med skolsköterskan.. Men det är så himla pinsamt att säga till de manliga lärarna att jag måste gå hem pga graviditetssmärtor. Well... Hoppas att jag slipper ha mer ont ikväll.

Jag har förresten bestämt mig för att ta tag i tecknandet igen. Får se om jag verkligen gör det också. :)

Av Sophie - 4 december 2010 13:25

Nu är det äntligen helg! Helg för mig betyder bara vila. Jag gör ingenting annat än att ta det lugnt på helgerna, jag orkar helt enkelt inget annat. Men idag var inte den optimala helgmorgonen alltså. Mina två kusiner rusar in och ska bli passade i några timmar. Nu har de varit här i ett par timmar, hoppas att de blir hämtade snart innan hela huset är förstört.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards