Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Sophie - 11 december 2010 12:34

Mitt ansikte ser ut som en pizza, typ. Jag har i princip aldrig haft finnar men nu har jag hela pannan full av knottror och några på hakan. Ser helt sjukt ut. Dessutom är jag superröd runt näsan. Det ser inte bra ut alltså. Kan knappt gå hemma osminkad. Fast det måste jag så det kanske kan försvinna nån gång... 

Pappa och jag bråkar som vanligt. Om någon undrade liksom.

Av Sophie - 11 december 2010 00:32

Kom nyss hem från fest hemma hos Stina som jag skrev förut. Var helt okej, dock för många nykterister så det var lite stelt. Jag som trodde att jag skulle vara ensam nykterist men nej så blev det inte. Imorgon är det soooovmorgon. Fan vad jag älskar att sova nu för tiden! Sen vid fyra på eftermiddagen ska jag och min familj hem till min farbror som fyller år. Träffa min lilla söta kusin Ebba som nu är lite mer än ett år. Skön helg måste jag säga. Inte mycket att göra men ändå något att göra. Thumbs up!


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards