Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Sophie - 19 december 2010 23:52

Har bara varit hemma hela dagen men ändå är jag dödstrött nu och måste verkligen sova. Har bakat pepparkakor, tryffel och kola. Dessutom har jag gjort klart min film. Eller ja, nästan. Det fattas bara ljud. 

Vill att min pappa ska försvinna som vanligt. Tycker verkligen inte om honom.

Av Sophie - 19 december 2010 01:04

Min älskade katt kom fram och nosade nyfiket när jag åt en lussekatt förut, hon brukar göra det när hon ser att man håller i något som hon inte vet vad det är för nåt. Så jag skulle hålla fram den för henne så hon kunde lukta på den och förstå att det inte var något gott, men hon började slicka på den. Vad fan? En katt som gillar saffran? Otroligt skumt tycker jag. Den här katten gillar även gurka. Man ger henne en gurkskiva och hon slickar i sig det mittersta och lämnar kanterna kvar. Världens bästa katt.


Lussebullarna som jag och mamma bakade för ett par veckor sen, de är tyvärr uppätna för länge sen.  

Mimmi spatserar på diskbänken, vad har hon nu gjort?    Hon ska alltid välta eller åtminstone försöka välta varje glas hon ser. 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards