Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 9 mars 2010

Yo

Av Sophie - 9 mars 2010 11:56

Igår var jag på möte. Jag är med i något som heter MTFC och suger stenhårt.

Soc har lurat mig, jag vet inte om jag har skrivit det tidigare och jag har inte tid att kolla det eftersom jag egentligen inte får sitta vid internet. Just nu är det meningen att jag ska plugga..

Jag har en lista med saker som ska göras varje dag.


Duscha, hålla ordning på rummet, vara trevlig, hjälpa till frivilligt, hålla normal volym på musik, lämna in telefon efter skolan, egen tid på rummet i 30 minuter, osv.

Sjukt skumt att jag ska ha en lista på såna saker som är självklara. Dessutom får jag poäng för de saker jag gör som ger mig mindre är tvåhundra kronor i veckan. Det är ju ingenting. Jag är snart arton år och får knappt två tredjedelar av mitt studiebidrag i månaden. Fyfan.

Nu kan jag inte skriva längre, jag måste plugga och jag får inte bli upptäckt med att sitta och göra annat än vad jag ska. Då får jag "konsekvenser". Haha, fyfan.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards