Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Sophie - 12 mars 2010 18:09

Detta är jag,  



Fan alltså. Jag vet inte varför jag mår såhär dåligt. Men jag gör det iallafall. Jag får ångest när jag röker, för då kanske mina cigg tar slut innan jag hinner köpa nya. Fast jag har tre paket. Jag får ångest när jag snusar, vilket jag gör ibland. För då får jag för mig att jag ska bli mer nikotinberoende än vad jag är. Då kommer jag ju röka mer och det har jag inte råd med. Jag har knappt råd med rökningen just nu.

Jag får ångest när jag inte gör situps på kvällen. Jag får ångest när jag inte fortsätter göra situps bara för att jag är helt slut.

Jag blir förbannad på MTFC's poängsystem som ger mig värdelös ekonomi, även som icke-rökare.

Jag blir sur för att jag har mindre kontakt med omvärlden nu än vad jag hade när jag var inlåst.

Jag mår inte bra. Fast jag är drogfri. Fast jag inte skär mig. Fast jag inte svälter mig. Fast jag sköter skolan. Fast jag inte ens dricker nåt annat än någon öl ibland för att bli lugn. Ändå mår jag inte bra!

Av Sophie - 12 mars 2010 11:19

Idag mår jag dåligt. 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards