Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Sophie - 3 juli 2011 22:24

Nu har killarna badat samtidigt, de får knappt plats i baljan, haha!


Joel med anka på magen

 

Joel glad efteråt


 

Samuel mindre glad efteråt

 



 

Av Sophie - 3 juli 2011 11:36

Igår var det karneval här i hålan. Vart fjärde år är det det. Så igårkväll var det öltält nere på campingen, jag hade velat gå dit men hittade ingen passande barnvakt. Nu i efterhand så är jag ganska glad att jag inte var där. Har hört "rykten" om att alla var skitfulla och jag hatar sånt. Visst, att någon är skitfull spelar inte mig någon roll, men när det samlas en massa folk där alla känner alla och det blir bara riktigt bonnigt, usch. Då tar jag hellre än ledig kväll nån gång i sommar i stan. 

Ska sluta dricka läsk och saft nu har jag planerat. Har aldrig tidigare druckit så mycket onödigt skit som under och efter graviditeten. Har alltid druckit vatten till maten och vatten eller saft om ajg blir törstig. Läsk har vi väl haft hemma högst en gång i månaden typ. Så nu är det vatten som gäller, förutom typ nån gång på helgen eller nåt. Ska gå ner dessa hemska kilon nu. Vill inte ens väga mig nu.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards