Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Sophie - 22 juli 2011 23:54

Ikväll har vi firat mig lite med lite mat, tårta som min brors flickvän har bakat, fast den var från honom. Haha. Jag fick en kompaktkamera, en liten röd. Min förra gick sönder, tror att det var för att det helt enkelt var dålig kvalitet. Men nu har jag en liten ny som jag kan ha med överallt och fota bebbarna med. Awesome! 

Jag fick även en vinröd liten plånbok av pappa som var jättefin, men som jag kanske ändå ska byta till en annan, får se. Ska kolla utbudet. Hä hä. 



Nyfödda lilla Joel

 

Av Sophie - 22 juli 2011 12:17

För nitton år sen föddes jag. Ja, ikväll är det nitton år sedan. Klockan 19.43 tror jag. Tio dagar för tidig var jag if you must know. Ah, i vilket fall så ska jag göra lite saker på min födelsedag. Jag ska plocka iordning på mitt rum, tvätta så mycket jag orkar och sen vid två kommer min farmor och hennes man Sven. Alltså gud, de är lite jobbiga. De kommer enbart för bebbarna. Men men, så är det. Ikväll ska jag nog äta sushi enligt mina önskemål. Var ett tag sen. Det är så ddagen kommer att se ut. Sen firar jag på riktigt med släkten den 30 juli, då är det namnfest kombinerat med födelsedagsfirande av mig. 


 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards