Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Sophie - 23 september 2013 21:28

I en grupp på Facebook pratades det om att någon var bra på att teckna något. Man fick, om man ville, visa upp vad man själv är bra på att teckna/måla. När jag var sisådär 14-17 tecknade jag ansikten till och från. Mest mitt egna eftersom det var enklast. Jag är lite lat av mig, skulle nog aldrig orka jobba mig uppåt så att säga. Hur som helst så är här några bilder som jag har målat under den perioden. Några när jag bara var 14-15 och några när jag var 17. Jag är långt ifrån nöjd med alla. Endast ett par stycken är jag faktist nöjd med. Men jag skäms verkligen inte över dem. Enjoy!

Inför något arbete om Picasso. Bilden blev visst inte bra och därför fick den inte vara med i det färdiga häftet.

Ja, ni ser kanske vad det föreställer. Bara halvfärdig skulle jag säga. Då tyckte jag väl att den var klar.

Två teckningar på mitt ex.

En liten kanin, mitt favoritkramdjur som barn. Den var mintgrön och jag hade själv sytt dit en röd liten rosett mellan öronen på den.

Vet inte varför, men jag måste tänka på Rihanna när jag ser den här bilden som egentligen skulle föreställa mig. Jag gillar inte ens Rihanna.

Något av det första jag tecknade. Tror att jag gick i nian. Kanske åttan. Det ska föreställa Amanda Jenssen, men ansiktet blev hemskt dåligt. Minns att jag var nöjd med jackan.

Och här har vi Sibel..?

Och till sist: en påbörjad teckning av Samuel. Antar att han rörde på sig..

Nu är det dags att diska undan efter ännu en dag. Sov gott!


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards