Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 6 november 2008

Av Sophie - 6 november 2008 11:01

Nu tänker jag lägga av med att skriva hur jävla dåligt jag mår, hur gärna jag vill gå ner i vikt och allt det där på Bilddagboken. Jag tänker vända mig hit istället där jag kan vara kanske 80% anonym i varje fall..

För tillfället sitter jag i skolan och har engelska. Håller på att dö av tristess och saknar Hultsfred som fan! I will be back!

I övrigt har jag inte knarkat på fem dagar, ska till navet förhoppningsvis imorgon. Så får man kanske en lugn helg och slipper oroa sig allt för mycket.

Ätit har jag inte gjort idag och inte inatt heller (!). Tänker kämpa på, igår blev det en del. Men itne fan var det i närheten av vad som brukar ätas under hetsätning. Blev väl ungefär fyra-sex rostade mackor med ost, två st vita tacobröd med innehåll. Det var säkert något mer. Men jag minns det inte. Känns äckligt att räkna upp det såhär men man inser det bättre så här. Bajbaj.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards