Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 18 november 2008

Av Sophie - 18 november 2008 01:51

Jag vill inte veta hur många kalorier jag har tryckt i mig idag. Säkert är iallafall att det är så pass många att det inte ens är värt att skriva en lista på vad jag har ätit, eftersom jag har glömt bort mer än hälften.

Så den senaste kvarten har jag barnsligt ritat upp ett matschema till imorgon som jag ska följa. lagt en tepåse och vitamintabletter på pappret, och allt ligger på skrivbordet, så att jag ser det när jag vaknar.

JAG MÅSTE GÅ NER MINST FEM KILO INNAN JUL. Det skulle vara så värt det. Smärtan. Ångesten. Allt. Det skulle vara värt det. Tänk tänk tänk. Efter två veckor klarar man för fan resten. Så snygg jag skulle känna mig fem kilo lättare. Så missnöjd och misslyckad och riktigt, riktigt ful och fet jag kommer att vara om jag struntar i mina planer nu. Det här ska gå. Jag mår skitdålig; för att jag åt. I förrgår mådde jag skitbra; för att jag sket i att äta.

Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards