Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 9 november 2008

Av Sophie - 9 november 2008 22:05

Igår blev det ullared - gekås, som vanligt med min "kära" farmor. Som vanligt köper hon en massa godis och så vidare. Man äter en massa. Men jag tycker ändå att jag har klarat det rätt så bra. Blev en frukost på McDonald's och en macka inne på gekås. På hemvägen blev det dock en GI-burgare med minimorötter och vatten på Max. Godis blev det en del också. Tre stycken pingvinstänger och ett par vingummin.

Idag vaknade jag hos min pojkvän, hur mysigt som helst. :) Åt två rostade mackor till frukost. Visst låter det som om jag äter sjukt onyttigt och jävligt mycket för att ha "ätstörningar" ? Men sanningen är den att jag hetsäter all min lediga tid i vanliga fall, så det här är en seger för mig. Ärligt talat.

Nu kommer problemet; ikväll har jag ätit en fjärdedels 230 gram marabou mjölkchoklad och en bit kladdkaka. Plus kvällsmat som bestod av en avokado med aromat, äppelcidervinäger och keso.


På tal om ingenting, jag håller på att färga håret blått, så för att fördriva tiden tänker jag sätta mig på motionscykeln en halvtimme. Eller förresten, jag ska gå och titta på TV, min farsa lägger sig nu. FAN VAD DÅLIGT JAG MÅR. Ska inte äta något imorgon. Blir te och kaffe hela dagen.

Vill skrika ut min ångest överallt, men jag skriver om den istället, anonym på en blogg. Tack och hej.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards