Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Sophie - 23 december 2011 23:50

Mamma köpte den här krämen till barnen, speciellt till Samuel, efter som han har fått väldigt torra kinder nu i kylan. Jag provade den i hela mitt ansikte och sov med det. Galet klibbigt och det tog några timmar innan krämen hade gått in i huden. Jag provade att sminka mig sen efter den natten och oj vilken skillnad! Knappt några små flagnande hudbitar (trots peeling och fuktkrämer) fanns i ansiktet. Annars har pudret alltid tagit fram allt det fula i mitt ansikte eftersom jag är så himla torr. Pudret gör det torra torrare. 

Krämen är från Weleda och heter "wind & wether". Den finns att köpa för drygt 70 kronor i de flesta hälsokostaffärer. Krämen ingår i Weledas babysortiment och är alltså från början framtagen för bebisars ansikten. Nu ska jag och mitt klibbiga ansikte gå och lägga oss.


 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards