Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Sophie - 1 maj 2011 23:19

Ensam inatt för första gången med grabbarna. Jag har varit själv med dem förut men inte en hel natt och förmiddag som det blir nu. Natten är jag inte orolig för, då brukar jag ändå vara själv, väcker mamma i värsta fall men det har bara hänt ett par gånger. Det som kommer vara jobbigast är förmiddagen. Ska få besök av Trygg Hansa klockan tio och vid den tiden brukar jag ligga i sängen, skithungrig och sur, och amma en bebis medan någon annan i familjen tar hand om den andra. Men detta måste jag klara, fuskar lite med ersättning om båda skriker samtidigt, det får man. 

Nu måste jag faktiskt väcka killarna, för ovanlighetens skull! Jag är dödstrött och de har sovit i nästan fyra timmar nu så om jag lägger mig nu så lär jag inte få sova mer än en halvtimme. Så nu är det matdags. Hej svej!


Massa nya bilder!



Joel hälsar på Mimmi

   

Jag som äntligen lyckades dubbelamma med mycket hjälp av mamma. Värt att nämna är väl att Samuel (jokerdräkten) släppte taget direkt efter att bilden togs. Frustrerande när det blir så.




Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards