Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Sophie - 9 maj 2011 17:09

Sovit ett par timmar. Är helt slut. Hade glömt ta min medicin igår så jag hade helt sjukt ont i huvudet.. Men nu mår jag bra, ska käka nåt så att jag inte kollapsar, hoppas att barnen tillåter mig.

Av Sophie - 9 maj 2011 15:06

Insåg just att jag missade Nine Inch Nails för två år sen... JagFattar inte hur jag kunde sabba den chansen? Det var ju för helvete deras sista turné? Jag hade köpt biljett (till Arvikafestivalen) och jag hade allt planerat. Men torskade dagen innan avfärd. Hur dum i huvudet kan man bli? Jag gråter. Eller nej, jag gråter inte just nu, förutom inombords. Vill så jävla gärna se mitt favoritband. Tittar in på deras hemsida rätt så ofta om någon ny update om att de ska börja turnera igen. Nothing. Blä. Kasst. Nu är jag mamma till två underbaringar och jag vill inte spola tillbaks tiden, aldrig. Men jag vill justera lite i mitt förflutna. Vill ha sett Mr Trent himself med NIN. 


Wave goodbye
To what you were
The rules have changed
The lines begin to blur
She makes you hard
It comes on strong
You finally found 
The place where you belong


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards