Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 4 december 2008

Av Sophie - 4 december 2008 20:15

Så, mitt band spelade vår nya låt, här kommer en länk till youtube om någon är intresserad. Själv sitter jag bakom trummorna. Ljudkvaliteten är hur dålig som helst, men det finns sämre.

http://se.youtube.com/watch?v=8L4wzcYgo2A
Av Sophie - 4 december 2008 19:55

Imorgon har jag utveckligssamtal klockan nio på morgonen, sen åker jag nog in till staden där jag blir fotad i studio av en kompis som går media. Som rubriker säger; tjockis i fokus. Jag har ätit hur mycket som helst den senaste veckan, allvarligt. Min mage är helt svullen. Skönt att åka bort i helgen och inte behöva äta. De kalorierna jag trycker i mig lär vara i form utav alkohol.

Förövrigt så har min mat idag varit (än så länge) , (ångest som fan);

- En halv tallrig sallad i skolmatsalen (sallad, tomat, paprika, gurka)

- En 200 gram Marabou Daim

- En lussekatt

- En liten skål thaisoppa med kyckling och champinjoner

- En portion glasnudlar med kyckling och sweet chilisås

Mat

Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards