Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 13 december 2008

Av Sophie - 13 december 2008 20:01

Idag var jag utanför huset. Första gången på några dagar. Lite socialfobisk, faktikst, även om det bara var några dagar sen, som sagt.

Jag var i stan och letade efter en julklapp till min bror, tiggde cigg av en kompis (åh, härlig känsla att röka efter nästan tre dagars uppehåll!) och var hos en släkting som fyllde år.

Nu sitter jag hemma igen och det känns som om jag har mensvärk trots att jag har p-plåster. Smått skumt.


Jag har bestämt mig för att banta igen. Igen? Ja, i vilket fall. Det lär gå åt skogen. Men jag vill vara smal till jul, och det är inte ens två veckor dit. Sen till nyår också. Fast då lär jag väl bara sitta hemma antar jag.


Förresten så har inte mitt band (Case of Emergency) dumpat mig för den här händelsen. Skönt det iallafall. Så nästa vecka repar vi, sen ska vi spela in en demo när vi har gjort klart tre låtar. Än så länge är två klara, förutom att en av dem måste övas in rejält. Och en tredje har vi bara börjat på, men det är den som låter bäst hittills enligt mina öron. Det blir en rock/metal-ballad om jag får som jag vill.


Ge mig gärna tips om hur man får bort matsuget, det är det jag har mest problem med. Ska kolla om jag kan köpa mer tramadol, det tar bort mit sug efter mat totalt.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards