Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 22 december 2008

Av Sophie - 22 december 2008 16:41

Kom nyss hem från stan, hittade ingen klänning men jag råkade få ner två hårspännen i väskan innan jag lämnade H&M. Och ett glansspray.

Så antingen får jag åka in imorgon igen och köpa den där rosa klänningen som jag provade, eller får jag ta på mig en annan rosa klänning som jag har hemma. Gah, sitter och äter. Äter. Helatiden. Om en vecka börjar jag min behandling på Bup. Efter ett och ett halvt års tjat från både mig och mina föräldrar. Först nu när soc lägger sig i blir någonting gjort.

Egentligen skulle jag börjat på ABC-kliniken i Kalmar. Men det var tydligen för dyrt för kommunens ekonomi eller något.


Edit: Köpte också självlysande kondomer till min lillebror.

Av Sophie - 22 december 2008 12:55

Jag kommer vara skitfet på julafton. Äter hela jävla tiden. Som jag skrev igår ska jag in till stan idag och köpa en klänning till på onsdag. Bussen går om 20 minuter.

Sen ska jag köpa cigg i stan också. Om jag har råd! Åh. Sjukt fattig, ändå har jag bara köpt två billiga jävla julklappar. Rsten av pengarna har nog gått åt till cigg och ehm, droger. Nu ska jag gå, och jag vet inte ens varför jag skrev något här.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards