Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 12 december 2008

Av Sophie - 12 december 2008 16:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sophie - 12 december 2008 13:37
http://se.youtube.com/watch?v=JhhxQv5Q-II&feature=related

so Believe That Magic Works
don’t Be Afraid
of Being Hurt
don’t Let
this Magic Die

Jag tror jag dör. Jag orkar ingenting. Everyone I know goes away in the end. Hahahaha. Om jag har läst Berny Pålssons bok? Ja. Och det stämmer verkligen nu. Pojken är borta. Får inte tag på honom på annat sätt än att gå hem till honom. Och varför skulle jag göra det, när vi inte ens är tillsammans? Han måste hata mig nu. Men jag älskar honom. Så in i helvete.

Mitt band hatar mig. Alltså medlemmarna i bandet jag spelar trummor i. Ingen har hört av sig. Min barndomsvän är ingenting att ha. Hon är så tråkig. Jag vill bara ha droger, helatiden. Men jag får inte tag på några just nu.

Har inte gått till skolan eller praktiken på hela veckan. Är så rädd för vad som kommer hända med mig när mina föräldrar får reda på det. Jag vill bara bort härifrån.

Nu har jag ingenting kvar att leva för. Absolut ingenting.

Satt och tittade på Harry Potter 4 nyss, jag tror att jag grät till fem eller sex olika scener i filmen. Jag lipar fan åt allt.

Och nu ringer telefonen. Den har ringt hela dagen. Jag svarar inte. Varken i mobilen eller hemtelefonen. Har ingen lust. Ser ingen mening med att svara.

Usch. Rädda mig, någon? Jag borde ta och rädda mig själv. Jag vet bara inte hur.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards