Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Sophie - 3 juli 2008 22:35

Sitter i en stuga i Danmark nu och är helt tjock. Visst, det är fan ingen risk för hetsätning, men så sjukt stor risk för frukost, lunch, middag, kvällsmat, glass, godis, ALLT. Så jävla äckligt. Vill bara bort härifrån.

Träningen har också gått åt helvete. Idag har det blivit poolen och en långpromenad. Det var det. Vill inte ens veta vad jag väger just nu.

Eller kanske borde det. Så att jag inser hur fan jag håller på och beter mig.


Håller på och läser en bok som heter "Snälla mamma.... sluta dricka". Den handlar ju om alkohol, men det är exakt så som hon missbrukar sprit, så missbrukar jag maten. Smyger undan och säger att jag inte alls äter. Jag klarar inte va att äta bland folk, men på natten eller när ingen annan ser så smyger jag undan och äter mängder. Nästan varje dag. Bisarrt är det. Folk tror att jag mår bra när de ser att jag äter. Men det är då de borde bli rädda och hålla koll på mig. Det är när jag äter allt är ett helvete.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards