Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Sophie - 15 juli 2008 21:03

Jobbar på ICA för tillfället, och det är sjukt jobbigt att gå runt bland all mat så jag har nu ett gummiband runt handleden som jag "smäcker" mig själv med just på handleden varje gång jag är hungrig eller tänker på att äta. Det har funkat rätt bra idag, men eftersom det är första dagen ska jag inte säga något. Varje ny grej har funkat i max tre dagar och sen gått åt helvete igen. Men vi får se. Just nu väger jag 17 kg över min absoluta drömvikt, men 6 kg över den vikten jag vill ha till att börja med. Det lär bli tufft, men när jag har flyttat till Hultsfred, tänk vilja möjligheter. Vad jag kan beställa från nätet utan att någon märker det.

Idag har jag ätit mer än vad jag lovade mig själv, men jag har inte ätit för att jag själv vill i varje fall och det är det som betyder något.


Jag måste bara tillägga att jag fick mens igår. Den ångesten vet jag inte hur man hanterar. vad ska man göra? Sluta äta är väl självklart. Men sen? Att jag har fått mens första gången sen november förra året visar på att jag har ätit mycket mer än vanligt.


These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards