Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Sophie - 19 januari 2009 22:25

Känner mig sjukt dålig på att skriva just nu och de senaste dagarna. Men det ändrar på sig snart förhoppningsvis.

Har hänt så mycket på senaste tiden. Soc ska bestämma hur det blir med mig eftersom mina föräldrar och snuten har fått reda på att jag använder droger regelbundet. Dock har jag varit ren i en vecka nu. Exakt en vecka.

Det känns så hopplöst. Men nu ska jag inte skriva något om vad jag har för planer. Däremot skiter jag fullständigt i mina föräldrar. De kan dra åt helvetet eller liknande.


Jag fick en läxa av Bup, att äta en riktig frukost en dag, nästa dag ska jag äta en riktig lunch och tredje dagen middag. Jag har inte lyckats. Bara med frukosten. Då åt jag filmjölk med corn flakes och en macka. Det är väl en riktig frukost? Har ingen aning om vad en riktig frukost består av. Eller, egentligen vet jag exakt det, i detalj. Men jag kan inte fatta att man ska äta så sjukligt mycket till frukost? Det är ju så mycket som jag äter när det är på gränsen till hetsätning. Inte riktigt då. Men nästan.


Just fick jag en glad nyhet iallafall! En tjej jag gick i samma klass som på högstadiet ska gå med mig i skolan. Ska bli sjukt kul alltså! Imorgon börjar hon.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards