Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Sophie - 22 januari 2009 20:24

Det är ju väldigt få som kommenterar min blogg, det är ju tråkigt. Så, nu var det sagt. Inväntar effekten.


Idag har jag varit utan droger i nio dagar. Dygn. Eller är det tio? Jag börjar nästan tappa räkningen. Iallafall får jag börja om på nytt imorgon. Eller dagen efter. Skönt. Börja om på ett. Bättre än nio, sämre än ingenting.

Ja. Jag har också ätit väldigt mycket idag. Minns inte allt. Tror jag. Men ungefär det här:

2 dl filmjölk till frukost. (Ja, jag åt frukost idag.)

Kött, sås, en potatis, sallad, keso, lingon till lunch. (Ja, jag åt lunch i skolan.)

Kött, sås, en potatis, lingon, morotsssallad till lunch. (Ja, jag åt lunch två gånger. En gång i skolan och en gång hemma.)

Två räkmackor för 20 minuter sedan.

Dricka: Filmjölk (som jag skrev, om det räknas), ett glas vatten och apelsinsaft.

 Jag har ångest.


Idag repade vi med bandet, det var så jävla kul och vi håller på att göra en ny låt. En helt psyko låt med en massa intensitet (?). Massa pukor och massa bastrumma (till slut även massa cymbalslag), skumma basgångar och creepy gitarrljud. Hur skönt som helst! Den här låten vill jag verkligen spela in, det här är första låten jag spelar (och kommer på själv) som jag faktiskt skulle kunna lyssna på privat.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards