Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Sophie - 5 september 2009 22:55

Idag har jag varit på stan med en vän. Låt mig kalla henne för Chibi.

Vi hade absolut ingenting att göra och jag får inte dricka så vi struntade i att åka till festen - där alla var.

Nej, istället tog vi första bästa lokalbuss och åkte någonstans. När vi tröttnat på det gick vi till konsum och köpte kolasnören. Vi satte oss på en bänk och gjorde rosetter och folk måste ha trott att vi var mentalt sjuka eller liknande. Resten av kvällen satt vi och spelade gitarr och jag sjöng. Eller, hon spelade och jag försökte spela och jag försökte sjunga. Har lärt mig ett nytt ackord. Minns tyvärr inte vilket det var, haha! G eller något.

Nu ska jag sitta vid datorn en timme, sen ska jag sova. Försöka sova.

tråkigt att ingen kommenterar längre, men jag antar att jag har allt för glada budskap för att det ska vara lönt att skriva lite till mig? Äsch.

Jag kan skriva något tråkigt också. (Samma sak som jag skriver i varje inlägg nuförtiden, speciellt på helgerna).

Det är att jag saknar pojken äckligt mycket. Är nästan ledsen.

Imorgon ska jag till min farbror och hans flickvän och deras en eller två månader gamla dotter. Min mammas syskon kommer och hälsar på från tyskland.

Mina kläder ajg beställde har inte kommit än. Det var jättelängesen jag fick mejlet om att de har skickats. Jag vet inte vad jag ska göra nu, har redan mejlat odium (hemsidan) och frågat vad som kan ha hänt. Men det enda de bidrar med är en sida där man kan kolla vart paketet är just nu. Jag fattar ingenting.

Av Sophie - 5 september 2009 15:35

Idag har jag varit på ett ställe och ätit amerikanska pannkakor med glass och lönnsirap. Så galet onyttigt. Och gott. Usch vad äcklig jag är. Efter det åkte vi hem igen, då åt jag tre godisbitar. Fan också. Om en timme ska jag äta varmkorv tror jag. Sen ska jag ner på stan. Är svintrött och godissugen. hatar det. Kommer blir tjockast i världen om jag fortsätter såhär.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards