Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Sophie - 22 september 2009 16:26

Kommer fem minuter försent och får därmed trettio kronor mindre på torsdag. Kommer en timme försent och har då 110 kronors avdrag på veckopengen. Fine att de drar pengar, det är ju regler, men att de sen blir sura på mig och skäller ut mig, det är ju för mycket. Det är väl mitt val att komma försent. Eller mitt fel, vad man nu säger.

Det är inte deras pengar och cigg som ryker, så jag förstår inte varför de blir arga på mig. Iförrgår började de plocka undan kvällfikat när jag fortfarande satt och åt. Det ska plockas undan klockan 22 , inte innan. Klockan var tio i. Nej, jag tror inte att någon av läsarna bryr sig, men jag blir bara så jävla arg på sånt tjafs. Låt mig vara istället och ge mig mindre pengar - så som det ska vara. Men jag mår bara dåligt när det blir såhär.

Av Sophie - 22 september 2009 11:14

Sitter i skolan på datalektionen. Pojken är sjuk idag och det betyder att jag går ensam i skolan hela dagen, jag hatar det, men jag kan inte skolka för vart ska jag ta vägen? Dessutom får jag avdrag på veckopengen om jag skolkar.

Saknar honom. Hoppas att han kan ses ikväll ändå. 

Jag ska iallafall repa idag. Skriver kanske mer sen.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards