Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Sophie - 18 september 2009 15:59

Idag har jag ätit. Med pojken. Hemma hos pojken. Helsjukt. När han hade ätit klart gick han iväg och skulle borsta tänderna, men jag vet att han gick bara för att låta mig äta upp utan hans ögon som stirrar på mig. Annars hade han ju suttit kvar.

Ikväll ska jag hem till honom och se på film. Harry Potter! Jag är en sån nörd.

Jag har varit ren en bra tag nu, och pojken har varit ren nästan lika länge som jag tror jag. Ungefär tre veckor. Jag har varit ren i ungefär en månad. Kanske mer. Kanske mindre. Har inte räknat.


Imorgon har jag troligtvis spelning med bandet, om inte gitarristen tänker ställa in den. Det hoppas jag verkligen inte att hon gör. Samtidigt är jag jävligt lat nuförtiden, orkar knappt träffa människor, vill bara umgås med pojken, han är den enda som är rolig att vara med. Han är den enda som känner mig. Det blir nästan som ett beroende att träffa honom, haha. Om jag inte träffar honom en kväll så går jag runt och är deprimerad. Så galet ju.



Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards