Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Sophie - 27 januari 2011 23:01

Gravidpasset var visst fullbokat imorgon, synd! Blir väl att gå en promenad istället då, nåt måste man ju göra. Jag som hatar träning tyckte ju att vattengympan var perfekt haha. Men men. Vill inte vara totalt otränad när jag ska föda, blir ju ännu jobbigare då! Nu ska jag lägga mig, upp vid åtta imorgon och iväg till föräldragruppen. Magen spänner som fan..

Av Sophie - 27 januari 2011 19:08

Japp, äntligen känns det som helg fast man ska upp vid åtta imorgon! Jag har ju inte någon skola på fredag utan går till föräldragruppen. Längtar dit lite faktiskt. :) 

Igår gick jag en liten runda på stan när jag väntade på bussen, skulle köpa bäddset till spjälsängar men det var svindyrt på hemtex så jag struntade i det. Något som vet något billigare ställe? Iallafall så gick jag till H&M och köpte lite bebisgrejer där istället. Blev en tröja+byxor, tofflor, mössa och två par strumpbyxor, mörkblå och ljusblå. Tycker det är så himla gulligt med strumpbyxor på bebisar! Hittade tyvärr inte kläderna på H&Ms hemsida så bilder kan jag inte visa nu. 

Känns galet att barnen kan komma om bara nån månad om de vill födas för tidigt... Men jag längtar, vill att de ska ligga kvar i magen till v 36 iaf, sen får de gärna komma ut och säga hej! Haha ;)


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards