Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Sophie - 10 oktober 2009 19:45

"använder du droger? vad är det dina förädrar inte vill, att du använder droger eller att du träffar pojken?? fundera på det och svara ärligt!! "

 

Jag har inte använt droger på länge. Förrän nu när det gick en aning snett. Klart att mina föräldrar inte vill att jag ska använda droger och att jag ska få träffa pojken och ha det bra med honom. Men de litar inte på någon av oss. De tror att han tvingar i mig droger eller något. Men detta är ju ändå mitt val. Han väljer ju inte om jag knarkar eller inte liksom. Dessutom överdriver mina föräldrar.

Av Sophie - 10 oktober 2009 10:56

Idag klev jag upp vid halv elva. Personalen hade varit inne tre gånger och försökt få upp mig - vi ska vara uppe klockan tio. Haha, en halvtimme? Usch, jag hatar verkligen det här jävla stället.

Igårkväll gick jag till pojken, fast jag inte fick gå ut. Han somnade efter att jag hade varit där i typ en kvart, så jag gick hit igen. Äh, jag pallar bara inte längre.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards