Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Sophie - 14 oktober 2009 20:40

Orkar inte mer. Jag har utegångsförbud över den här helgen också. Jag vill inte.. Jag vill fan också må någorlunda bra. Hela jag är förstörd och allt är bara åt helvete. Jag vill fan dö om det ska vara såhär. Orkar inte ha något med Ekeborg att göra. Men vart ska jag annars bo? På låst avdelning? Då får jag inte träffa pojken. Haha, allt verkar handla om honom. Men det gör ju det också.. Jag är så äckligt jävla patetisk. Hade inte han bott så nära så hade jag inte bott kvar här nu.

Vill gå ut och jag vill inte ha onödiga självmordstankar på grund av små skitproblem. Om jag inte sköter mig så får jag inte bo kvar. In i helvete vilka sjuka regler det finns. Jag vill visa att jag kan sköta mig så att jag får träffa pojken men om jag inte får gå ut så kan jag ju inte visa dem det.

Vad fan ska jag göra för att överleva de här helvetes dagarna nu då?


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards