Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Sophie - 18 oktober 2009 20:37

Jag känner att jag inte har varit speciellt aktiv på bloggen den senaste veckan kanske. Visst, jag har skrivit ett eller flera inlägg om dagen, men det har mest varit för att få något sagt typ, för att hålla kvar läsarna kanske.


Idag på IKEA såg jag en massa folk som gick runt och åt saker. Mest glass vid utgången. Jag hade köpt godis. Jag åt det i bilen. När ingen mer än mina föräldrar såg. Men när jag ser folk utomhus som äter, då blir jag bara äcklad och tycker att de är äckliga. Sjukligt att gå runt sådär och äta tycker jag. När jag ser dem iallafall.

Varför går man runt och äter en massa fet mat överallt? Speciellt när man faktiskt är tjock. Det är värst.

Äsch, jag vet inte vad jag snackar om. De får väl gå och käka om de vill visa hur mycket man behöver äta för att få samma kropp som dem. Haha.

Av Sophie - 18 oktober 2009 18:23

Åh, en tjej som bor här räddade mig ur min tillfälliga depression. Mohaha... Jag är torr i käften.

Dessutom tror jag inte att mitt tidiga somnande och skakigheten beror på på svininfluensan. Jag tror bara att jag har sovit för lite den senaste tiden och att jag har ätit fel.

Av Sophie - 18 oktober 2009 17:19

Igår gick jag och la mig klockan halv åtta, tänkte att jag skulle vila lite eftersom jag var trött.

Jag vaknade klockan sju på morgonen igen och tyckte att det var obehagligt varmt. Så jag tog av mig tjocktröjan och mina leggins och somnade om. Sen vaknade jag vid tio och kollade mig i spegeln. Då hade jag rött läppstift över halva ansiktet och ögonfransarna hade klibbat ihop.

Nu är jag helt skakig och känner mig skitkonstig. Vad är det för fel på mig? Jag hatar alla och jag har inte tagit något.


Jag har även varit på IKEA med mina föräldrar. Har tvingat dem att köpa en massa lampor och grejer. Ätit massa mat. Damn...


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards