Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Sophie - 12 oktober 2009 21:55

Salivprov idag igen. Jag är ren. Som fan.

Av Sophie - 12 oktober 2009 20:17

Ikväll har jag inte gått ut, dock tänkte jag rymma till pojken för ett par timmar sen. Nu talar äcklet inom mig. Jag har druckit te med mjölk. Jag har ätit rulltårta som jag dessutom bakade. Fan vad jag alltid, alltid misslyckas.

Och jag vill ha droger. Jag vill bort från verkligheten. Men jag kan inte nu. Salivprov varje dag. Ångest varje dag.

Av Sophie - 12 oktober 2009 17:03

Kommentarer: Maila mig istället så kan jag svara!


Annars kan jag ju skriva här, lite smågrejer.

Jag tänker inte lika mycket på min vikt när jag är med pojken, bara för att han inte nämner det. Han får mig att känna mig rätt normal. Eller kanske inte normal. Men bra. Jag kan liksom vara mig själv med honom. Helatiden. Och det har jag aldrig kunnat göra med någon annan tidigare.


Idag har jag varit i skolan och träffat pojken. Fan vad glad jag blev. Typ skrattade helatiden och var överlycklig. Jag hade ju inte träffat honom på hela helgen.

Idag ska jag sitta "hemma" och vara deprimerad. Saknar honom redan, fan..


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards