Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Sophie - 11 oktober 2009 20:14

Idag har jag haft riktigt tråkigt. Jag har ätit. Jag har suttit framför datorn. Jag har lyssnar på Kent och jag har sminkat mig. Dör av äckelhet. Känner mig så tjock..

Av Sophie - 11 oktober 2009 15:44

Nu såg jag att man kan ha en gästbok på sin blogg. Jag har inte sett det förut, är det nytt eller är jag blind?

Jag har iallafall, skapat en gästbok nu, så skriv.

Jag har också skaffat en ny mail så att jag kan snacka med läsare och slippa svara på bloggen.


Här:

blogg-rar@hotmail.com



Av Sophie - 11 oktober 2009 14:28

  

Jag gick ner i vikt och var nästan snygg. I helgen har jag ätit och jag är helt meningslös igen. Jag Har ätit godis och mat. Jag förstår inte mig själv ibland. Jag förstår inte varför jag börjar äta igen. Mår bara så dåligt. Jag tänker att jag vill ligga och krama pojken. Gråta som alltid. Men jag skulle inte ens våga ta av mig tröjan framför honom nu, jag känner mig för äcklig.

Jag vet inte varför det alltid blir så viktigt att gå ner i vikt. Att vara smal och snygg. Att folk ska säga att jag är liten. Men det är en sak som gör mig lycklig. Som ger mig en kick. Kanske gör jag det för att orka leva.

När jag inte mer vill eller orkar leva tar jag till svälten för att få ut något av tillvaron. För att ha något att kämpa för.

Jag vet bara att jag inte orkar mer, jag måste banta och jag måste få träffa pojken. Jag saknar honom helatiden och han hjälper mig att bli glad. Men jag får ändå inte gå ut för att jag inte har skött mig. Mina föräldrar hatar honom. Jag hatar dem och jag orkar inte göra några läxor. 

Jag vill inte förstöra mer.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards