Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Sophie - 2 mars 2011 23:16

Halsbränna och graviditetsklåda varje kväll! Usch vad synd det är om mig. Pappa kom hem från Ullared för lite sen, han har hjälpt min smått efterblivna farmor att köra dit. I vilket fall så hade han köpt två pyamasar i storlek 45, riktigt små, och två bodys i storlek 56. Dessutom hade han köpt påslakanset till spjälsäng med nalle puh. Awesome. Nu ska jag och Mimmi sova, mvc imorgon!


    

Av Sophie - 2 mars 2011 17:11

Glömde skriva, och vill helst inte redigera om i färdiga inlägg..

Men är det någon som kan gissa hur mycket jag har gått upp i vikt?    

Av Sophie - 2 mars 2011 16:36

Usch har haft ont i tandfanskapet hela dagen fram tills nu. Känns ju jävligt onödigt att laga ett hål som jag själv inte märkte av förut, men efteråt gör det ont. Ja ja! Det var ju ett tag sen som jag visade bild på magen! Så här kommer nya bilder, tagna för ungefär två minuter sedan :) Enjoy!


    

Av Sophie - 2 mars 2011 08:55

Hemkommen från tandläkaren nu då. Detta var ingen upplevelse som lär hamna på önskelistan kan jag ju säga. Först testade de att borra utan bedövning för att jag är hemskt spruträdd. Sen började det ju ila som fan inne i tanden så jag bad om bedövning ändå. När de sprutade in giftet i mig så kändes det som om foten somnade, fast i läppen då. Att det bara sticker som fan. Dessutom trodde jag ju att de skulle sticka i tandköttet, men nej! Självklart sticker de ju i de stenhårda slemhinnorna bak i munnen. Fyfan vad hemskt det var. Jag är nu full av självömkan och ska spela lite sims 3 för att glömma bort att min läpp hänger ner till marken just nu. 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards