Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Sophie - 23 mars 2011 17:01

Ska nog hoppa in i duschen snart. Är så jävla förkyld att en dusch borde ta bort liiite av det värsta i alla fall. Hemma själv hela dagen också, min bror kommer hem vid nio typ och mamma är ute med jobbarkompisar. Och jag är sjukskriven och sjuk. Underbart! Måste tvätta en massa mjukiskläder som jag kan ha när jag har värkar (tänk om jag har värkar i typ två dygn?) och när jag är på förlossningen typ.. Allt sånt blir ju smutsigt direkt när man bara är hemma och sover hela dagarna. 

Av Sophie - 23 mars 2011 00:42

Gick och la mig vid halv tio ungefär, däckade på en gång och vaknade igen vid halv tolv. Nu kan jag verkligen inte somna om, känner att jag har feber i varenda liten cell men termometern visar ändå på 36,7. Den är kass. Måste köpa en ny, som man också kan använda på bebisar? Japp. Usch jag vet verkligen inte vad jag ska göra nu. Vad gör man mitt i natten när man egentligen inte orkar göra någonting fast man kan inte bara ligga i sängen och glo. 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards