Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Sophie - 10 mars 2011 20:32

Sitter och äter fryst yoghurt med jordgubbar i och dricker isvatten. Har kliat mig så mycket på händerna att det gör ont nu men det kliar ändå fortfarande så jag håller i vattenglaset som är iskallt. Hjälper pyttelite. Har nyss tagit medicin men det tar ungefär två timmar innan man ens märker nån effekt. Usch, ångrar att jag inte ringde till MVC idag som jag tänkte göra, men på dagen har det inte kliat så mycket.

Av Sophie - 10 mars 2011 13:00

Jag kliver upp och går ner i köket, vad är det jag ser? En liten brun, platt fläck på golvet som luktar kattbajs. Jag går vidare och ser en till och en till, en liten bajskorv följt av en till platt fläck. Vad fan är detta? Min bror är den enda som har varit uppe idag men han svarar inte när jag ringer. Jag har plockat upp det värsta men egentligen ska jag inte ens vara i samma rum som skiten eftersom jag är gravid och min katt äter en medicin som är jättefarlig för gravida. Åh vad ska jag göra? Mamma kommer ju hem snart. Ska jag stå ut med bajsspår i någon timme till eller? Jo jag får väl göra det. Tycker att detta är mycket mystiskt. Mimmi brukar aldrig använda något annat är kattlådan som toalett. Nu sitter hon och jamar bredvid mig och vill ha uppmärksamhet som om ingenting har hänt. MYSTISKT. 


  


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards