Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Sophie - 19 mars 2011 23:43

Har varit hos min farfar på släktkalas idag. Han fyllde 63 eller 64, vet inte riktigt haha. Så träffade lite släkt som jag nog inte har träffat på flera år. Farfars syskon var ju där och de tyckte att jag hade blivit så stooor och vuxen och nu ska jag ha barn! Alla vill höra av mig sen när de små har kommit såklart. Kul men lite ovant med så mycket uppmärksamhet! Nu sitter jag här och mår lite illa... Vet inte varför men mådde så här igår också och om jag inte minns fel i förrgår. Det går över när jag har ätit men kommer tillbaks lika fort igen. Ska ringa MVC på måndag tror jag, det kan ju vara av nya medicinen eller nåt sånt. Nu ska jag sova!

  

Av Sophie - 19 mars 2011 01:11

Idag blev sängen klar och nu har jag bäddat den också. Har dock bara lagt i ett täcke och en kudde.. Vet inte riktigt hur jag ska bädda för att det ska bli bra plats och sånt. Får lösa det vid annat tillfälle, orkar inte krabba med det just nu, mitt i natten! 


     

Mimmi har börjat hitta en massa konstiga platser att sova på. Idag tog jag henne på bar gärning - sovandes i en stor säck. 

  

Ny bild på mig också! Det var ett tag sen, har känt mig så himla ful nu sista månaderna av graviditeten. På den här bilder har jag redigerat bort några små finnar som jag har i pannan. Blir galen! Jag har aldrig finnar annars, så jag hoppas slippa skiten när de små har ploppat ut. 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards